Jeep® Wrangler 4xe

Jeep® Wrangler 4xe

VEEL VÕIMSAM

Uus Wrangler 4xe pistikhübriid pakub sõitjale 380 hj kombineeritud võimsust ja 6,4-sekundilist 0–100 km/h kiirendust. Elektrimootor parandab oluliselt Wrangler 4xe pistikhübriidi suutlikkust: see on palju võimsam, sellel on märkimisväärne veetakistuste läbimise suutlikkus ja see väärib igati oma kompromissitult hea maastikusõiduki mainet tänu maksimaalsele pöördemomendile mootori madalatel pööretel.

Jeep® Wrangler 4xe pistikhübriidide mudelivaliku kütusekulu (l/100 km): 3,5–4,1. CO2 heitmed (g/km): 79–94. Need väärtused on vastavalt 20/06/20 uue Euroopa sõidutsükli (NEDC) kaalutud tsükli mõõtmismeetodile. Need väärtused on antud võrdluse võimaldamiseks.

BENSIINIMOOTOR

272 hj 2,0 l turboülelaaduriga bensiinimootor AT8

Ees paiknev 2,0 l turboga bensiinimootori võimsus on kuni 272 hj (200 kW). Selle maksimaalne pöördemoment on kuni 400 Nm.

ELEKTRIMOOTOR

Tuliuuel Jeep® Wrangler 4xe pistikhübriidil on suure suutlikkusega elektriajam. See mootor suudab tagada kuni 107 kW (145 hj) maksimaalse võimsuse maksimaalselt 245 Nm momendiga koguni ka väikestel kiirustel.

Jeep® Wrangler 4xe pistikhübriidide mudelivaliku kütusekulu (l/100 km): 3,5–4,1. CO2 heitmed (g/km): 79–94. Need väärtused on vastavalt 20/06/20 uue Euroopa sõidutsükli (NEDC) kaalutud tsükli mõõtmismeetodile. Need väärtused on antud võrdluse võimaldamiseks.

SELEKTOR

HÜBRIIDREŽIIMI – Uue Jeep® Wrangler 4xe pistikhübriidi roolist vasakul paiknev hübriidrežiimi selektor võimaldab valida oma vajadustele kõige paremini vastava sõidustiili. Hübriidrežiim tagab mõlema mootori kombineeritud kasutuse.

TÄISELEKTRILINE REŽIIM – Elektrirežiim tagab CO2 nullheitega sõidu, vaikse mobiilsuse ja täiselektrilise 4×4 neljarattaveo.

E-SAVE’I REŽIIM – E-Save’i režiim võimaldab laadida sõidu ajal akut, nii et veojõu tagab vaid bensiinimootor.

SUUTLIKKUS

Elektrimootor parandab oluliselt Jeep® Wrangler 4xe pistikhübriidi suutlikkust: see on palju võimsam, palju tõhusam ja sellel on veel suurem elektriline suutlikkus.

SUUREPÄRANE SUUTLIKKUS

Uus Jeep® Wrangler 4xe pistikhübriid vastab väljakutsetele, säilitades samas põhiomadused, mis selle legendaarseks muutsid. Elektrimootori ja turboga bensiinimootori kombinatsioon tagab kuni 380 hj võimsuse kombineeritult 637 Nm momendiga koguni mootori väikestel kiirustel.

SÕITKE TÄISELEKTRILISELT

Wrangleri hübriid on osa Jeep®-i maasturite traditsioonilisest suutlikkusest, tõstes nende võimekust. Hübriidrežiimis vähenevad kütusekulu ja heitmed. Täiselektrilises režiimis saab sõita üle 53 km* täiesti autonoomselt ja ilma CO2 genereerimata.

ELEKTRILINE MAASTIKUSÕIDU SUUTLIKKUS

Pistikhübriid ei säilita ainult Wrangleri maastikusõidu suutlikkust, vaid koguni parandab seda. Tänu turboga bensiinimootoriga tandemis töötavale elektrimootorile suudab see tagada maksimaalse momendi ka madalatel pööretel, parandades nii kontrolli aeglaselt liikumisel. Wrangler 4xe on tähelepanuväärne oma võime poolest kasutada täiselektrilist 4×4 vedu ka madalate käikudega.

TRAIL RATED®

Uus Wrangler 4xe pistikhübriid austab Jeep®-i kaubamärgile omase vastupidavusega maasturite pärandit. Trail Rated®-i embleem on ainus Jeep®-i embleem, mis kinnitab, et sõiduk on läbinud ridamisi erinevaid katsetusi et olla tõelise maastikusõiduki vääriline.

VEE LÄBIMISE SUUTLIKKUS

Uus Jeep® Wrangler 4xe pistikhübriid suudab maastikuradadel läbida veekogusid – tänu suletud ja kaitstud akupakile saab läbida kuni 762 mm sügavusi veetakistusi.

8-KÄIGULINE AUTOMAATKÄIGUKAST

Jeep® Wrangler 4xe pistikhübriidi mootorid on varustatud 8-käigulise TorqueFlite’i automaatkäigukastiga, mis aitab sõidu ajal jõuülekannet optimeerida. Lihtne käsitseda, täpne reageerimine ja sujuvam sõit muudavad selle ideaalseks mis tahes maastikul.