Uue Jeep® Compass 4xe pistikhübriidi operatsioonisüsteem on disainitud viima sind sinna, kuhu vaja, kiiremini ja lihtsamalt. Uus sisu ja eksklusiivsed funktsioonid toovad kõik otse su sõrmeotste juurde intuitiivsema sisu kaardistuse ja vahetuma reaktsiooniga puuteliigutustele. Kohanda kerimisriba ühe tõmbega, muuda äppide asukohta ja naudi lehekülje lihtsamat kerimist.
Püsi uues Jeep® Compass 4xe pistikhübriidis oma nutitelefoniga ühenduses, ilma et miski tõmbaks su tähelepanu teelt kõrvale. Saad tänu Apple CarPlay® juhtmeta funktsioonile kasutada täiesti ohutult oma iPhone’i kaardirakendust, sõnumivahetuse ja telefoni funktsioone ja Apple Music äppi Siri häälkäsklustega.
* CarPlay, iPhone ja Siri on Apple’i kaubamärgid.
Uue Jeep® Compass 4xe pistikhübriidil on uude Uconnect™-i info ja meelelahutuse süsteemi integreeritud juhtmevaba suutlikkusega Android Auto™, mis tagab sulle lihtsa ja ohutu juurdepääsu häälkäsklustele, Google Mapsile ja Google Play Musicule puuteekraanilt või roolirattal olevate juhtseadistega. Selle lihtsalt kasutatavad navigeerimise ja kõnetuvastuse funktsioonid hoolitsevad, et jõuad oma sihtkohta, saad valida esitusloendit ja püsida ühendununa eesolevale teele täielikult keskendunult.
Uuel Jeep® Compass 4xe pistikhübriidil on uudne juhtmeta laadimise alus nutitelefoni laadimiseks ilma juhet vajamata. Pane lihtsalt oma ühilduv seade keskkonsoolis olevale alusele ja oota, kuni sinine laadimistähis süttib põlema. Kui tähis muutub roheliseks, siis tead, et telefon on täiesti täis laetud.
Uue Jeep® Compass 4xe pistikhübriidi valikus on kolm erinevat sõidurežiimi: mõlemat mootorit kasutav hübriidrežiim, ainult elektrimootorit kasutav ja seega ilma CO2 heiteta elektriline režiim ja E-Save’i režiim, mis säilitab aku laetuse taset autonoomsete laadimissüsteemide tõhusust tõstes.
Elektrooniline juhtsüsteem – adaptiivne kiirushoidik (ingl k Adaptive Cruise Control ehk ACC) korrigeerib automaatselt sõiduki liikumiskiirust ohutu ja nõuetekohase pikivahe hoidmiseks eessõitjaga.
Valitud sõiduraja joonte vahel püsida pole olnud kunagi nii lihtne nagu nüüd tänu sõidurajal püsimise abilisele. Süsteem hoiatab juhti vajaduse korral kõrvalekaldumisest visuaalselt ja korrigeerib automaatselt sõiduki positsiooni.
Esikaamera suudab sõidu ajal lugeda ja tõlgendada liiklusmärke, kaasa arvatud kiirusepiiranguid. Süsteem kuvab seejärel maksimaalse lubatud sõidukiiruse digitaalsele näidikulauale, et hoida juhti sellega kursis ja et tagada ohutus. Uue piirkiiruse tuvastamisel korrigeerib intelligentne kiirusevaliku abiline autonoomselt sõiduki kiirust, ilma et juhil oleks vaja sekkuda.
Manööverda lihtsamalt, otsustavamalt ja suurema meelerahuga 360° kaameraga varustatud uue parkimisabisüsteemi virtuaalse õhust vaate abil.