JEEP COMPASSI KERGHÜBRIID EFEKTIIVNE LINNAMAASTUR SINU PERELE

JEEP COMPASSI KERGHÜBRIID EFEKTIIVNE LINNAMAASTUR SINU PERELE

e-Hybridi areng

Jeep® Compass arendab hübriidmobiilsuse kogemust edasi uue e-Hybridi tehnoloogiaga. Tõhusat 1,5-liitrist turboga bensiinimootorit (130 hj ja 240 Nm) toetab P2 elektrimootor, mis parandab sõiduki suutlikkust kuni 15 kW (20 hj) suuruse lisavõimsuse ja 55 Nm täiendava pöördemomendi* võrra, et tõsta oluliselt selle tõhusust ja suurendada sõidumugavust.

Uus 48 V elektrimootor

Maksimaalne võimsus – 15 kW,

maksimaalne pöördemoment – 55 Nm.

Uus 1,5 T4 DCT7 e-Hybrid

Maksimaalne kiirus – 193 km/h, maksimaalne võimsus – 130 hj, maksimaalne pöördemoment – 240 Nm, 0-100 km/h 10 s.
Kuni 15% võrra väiksem kütusekulu ja CO2 heide eelmise 1,3-liitrise turboga bensiinimootoriga võrreldes (kombineeritud WLTP tsüklis).

e-Hybridi mobiilsus

Jeep® pakub oma e-Hybridi jõusüsteemiga pretsedenditut sõidukogemust. Traditsioonilise kerghübriidi süsteemiga võrreldes tagab Jeep®-i e-Hybridi tehnoloogia täieliku hübriidsõidu kogemuse, kuna selle uus elektrimootor* võimaldab sulle vaid elektri jõul aeglase sõidu ja manööverdamise.

e-vabakäigusõit

Uus Jeep® Compass e-Hybrid omab e-vabakäigusõidu süsteemi, mis on disainitud igal sõidul akut laadima. See süsteem võimendab aktiveerumisel mootoril aeglustamisel genereeritavat negatiivset pöördemomenti aku laadimise protsessi kiirendamiseks.

Regeneratiivne pidurdamine

Jeep® Compass e-Hybrid laeb akut ka regeneratiivse pidurdamisega. See tehnoloogia on disainitud pidurdamisel genereeritava kineetilise energia rekupereerimiseks.

e-võimendus

Jeep®-i uue e-Hybridi tehnoloogia üks olulisemaid omadusi on e-võimenduse süsteem. Elektrimootoriga saab suurendada sõiduki koguvõimsust kuni 15 kW (20 hj) võrra ja pöördemomenti 55 Nm (135 Nm käigukasti sisendil)* võrra. Samal ajal võimaldab elektrimootori võimsus optimeerida sisepõlemismootori kasutegurit selle tõhususe maksimeerimiseks.

Uus 7-käiguline automaatkast

Uues Jeep® Compass e-Hybridis tuleb esmakordselt turule uus 7-käiguline kahe siduriga automaatkast. Sellel on traditsioonilise 6-käigulise kaksiksiduriga käigukastiga võrreldes lühemad käigud, mis tagavad sõidukile parema kiirenduse ja piiravad samas pikkadel sõitudel heiteid ja kütusekulu.

* Talitlus oleneb akulaengu tasemest.