Nõustun

JEEP® WRANGLER

JEEP® WRANGLER

KÕIGEKS VALMIS

Maastikult linnaseiklustesse: Jeep® Wrangler on kõigeks valmis. Uued võimsad mootorid ja suurem kliirens tagavad ületamatu suutlikkuse, mis hoiab Su kindlalt teel ja lubab enesekindlalt ette võtta kõike, mida soovid.

2.2-liitrine diiselmootor Engine Start Stop (ESS) süsteemiga

200 hobujõudu ja maksimaalne pöördemoment 450 Nn alates 2000 p/min. 2.2-liitrine diiselmootor kasutab teise põlvkonna MultiJet tehnoloogiat, sel on neli klappi silindri kohta, 2000-baarine Common Rail sissepritse, Engine Start Stop (ESS) süsteem ja kaheksakäiguline automaatkäigukast, mis tagavad parimal tasemel tee- ja maastikusõidu ning optimaalse kütusekulu.

Uus 2-LIITRINE GME T4

270 hobujõudu ja maksimaalne pöördemoment 347 Nm / 4100 p/min
Jeep® Wrangleri mootorivalikusse kuulub uhiuus kaheliitrine neljasilindriline mootor, mis on varustatud Engine Start Stop süsteemi ja kaheksakäigulise automaatkastiga. Süsteemis kasutatakse võimsust tõstvaid ning kütust säästvaid tehnoloogiaid, mis optimeerivad efektiivsust ja ökonoomsust.

MEIE TUGEVAIM HAARE

Legendaarset Rock-Trac® 4×4 System nelikvedu teavad kõik off-road entusiastid. See kuulub Rubiconi standardvarustusse, tagades parema kontrolli ja rohkema pöördemomendi abil erakordse maastikuvõimekuse. Kas soovite veelgi hämmastavamat võimekust? Seda pakuvad NV241-Off-Road vahekast 4:1 aeglustuskäiguga, Tru-Lok® elektrooniliselt lukustatavad esi- ja tagadiferentsiaal ning elektrooniliselt vabastatav esimene stabilisaatorvarras: need abimehed on proovilepanekuks alati valmis!

OLE KÕIGEKS VALMIS

Sport ja Sahara versioonid on varustatud Command-Trac® 4×4 System nelikveo ja NV241 GII vahekastiga, mis aitavad Sind hõlpsalt läbi igast olukorrast, kus nelikvedu vaja läheb. Command-Trac on end tõestanud nelikveosüsteem, mis lülitatav liikumiselt ja pakub 2.72:1 aeglustusvõimalust näiteks kivisel pinnal ronimiseks ja neutraalasendit pukseerimiseks: et võiksid oma autoga lustida ja sõita kõikjale, kuhu seiklused Sind viivad.

Uue põlvkonna Dana 44 sillad

Jeep® Wrangleri tippversioonina on Jeep® Wrangler Rubicon varustatud Dana® 44 sildadega nii esi- kui ka tagateljel. Vedrustus on ehitatud massivsematest detailidest ning sel on tugevamad keevised, mis tagavad veelgi parema vastupidavuse, jäikuse ja pikaealisuse.

Rock-trac®koos Tru-Lockiga®

Wrangler Rubicon on varustatud Tru-Lock® elektrooniliselt lukustatavate diferentsiaalidega. Armatuurlaual asuva lülitiga saab sisse lülitada kas tagumise või mõlemad diferentsiaalilukud ning nautida parimat läbivust.

Aktiivne stabilisaatorvarda lahtiühendamine

Ainult Rubiconi varustusse kuulub süsteem, mis võimaldab automaatselt lahti ühendada stabilisaatorvarda, kui sõidetakse kiirusel alla 25 km/h ja 4LO režiimis. Sel juhul suureneb esirataste liikumisulatus nii üles- kui ka allasuunas kuni 25 % võrra, mis tähendab, et võid rünnata ka kõige väljakutsuvamat maastikku.

MAASTIKUL KLASSI PARIMAD NÄITAJAD

Wrangleri ja seikluste vahele ei saa mitte miski tulla: kliirens on 252 millimeetrit, lähenemisnurk 36° kraadi, ületusnurk 20,8° ja eemaldumisnurk 31,4°.