Nõustun

JEEP® CHEROKEE

JEEP® CHEROKEE

TÕHUSUS JA VÕIMEKUS ILMAST OLENEMATA

2-LIITRINE MULTIJET II TURBODIISELMOOTOR

Uuel Jeep Cherokeel on uus ja tõhus 2liitrine teise põlvkonna
Multijet-tehnoloogia turbodiiselmootor, millel on iga silindri kohta neli klappi ja
kahe nukkvõlliga DOHC-mootor. Sõiduk on varustatud 1600baarise ühisanumpritsega
kütuse sissepritsesüsteemi, solenoidventiiliga kütuse sissepritseseadmete ja muutruumilise
turboülelaaduriga 2liitrise turbodiiselmootoriga, mille maksimaalne võimsus 3750 p/min juures on 140 hj ja mille
pöördemoment 1500 p/min juures on 350 Nm.

2,2-LIITRINE MULTIJET II TURBODIISELMOOTOR

Uus 2,2liitrine mootor säästab oluliselt kütust ja on väljapaistvalt töökindel.
3500 p/min juures on võimsus 200 hj ning 2500 p/min juures on pöördemoment 440 Nm, mis
on turul parim neljasilindriline turbodiiselmootor. 200 hobujõuga mootoril on võimalik valida
kahe nelikveo süsteemi vahel: Jeep® Active Drive I ja Jeep® Active Drive II.
Saadaval on ka piiratud võimsusega 185 hj versioon, millel on 4×4 Jeep® Active Drive I
nelikvedu. Nii 185 hj kui ka 200 hj mootoril on
9käiguline automaatkäigukast ning käivitamis- ja peatamissüsteem Start&Stop. 2,2liitrise turbodiiselmootori puhul on
kütusekulu ja heitekoefitsient heakskiidetud kombineeritud tsüklis vastavalt 5,7 l 100 km
kohta ja 150/km.

3,2-LIITRINE PENTASTAR® V6 BENSIINIMOOTOR

Uus 3,2liitrine Pentastar V-6 on esimene tuntud 3,6liitrisest
Pentastar V-6 mootorist tuletatud versioon, millel on samad uuenduslikud omadused,
mis teenisid selle eelkäijale kogu tootmisharu heakskiidu tänu selle tõhususele, võimsusele ja viimistlusastmele.
See tähendab täiuslikumat sõidukogemust, vähem müra,
vibratsiooni ja jäikust ning suurepärast tasakaalu suurema väljundvõimsuse (85 hj liitri kohta) ja 30 protsenti väiksema
kütusekulu vahel võrreldes väljamineva V-6 mootoriga.

JEEP®-i ACTIVE DRIVE II 4X4 SÜSTEEM

Jeep®-i Active Drive II madala vahemikuga 4×4 süsteem
on suurepärane eriti madala veojõu puhul. Samuti on olemas neutraalne režiim
vabaajasõiduki taga pukseerimiseks.

Sidur rakendab sobiva pöördemomendi
igas sõiduolukorras, kaasaarvatud libedal teel,
jõulisel käivitamisel ja dünaamilisel sõitmisel. Keerulised
algoritmid lubavad süsteemil suurendada
sõidu dünaamikat koostoimes elektroonilise
stabiilsuskontrolliga, kui teekatte haardetegur
on minimaalne. Tagasilla lahtiühendamisfunktsioon
lülitab 4×4 süsteemi sisse ainult siis, kui
see on kütuse säästmiseks vajalik.

JEEP®-i ACTIVE DRIVE LOCK 4X4 SÜSTEEM

Jeep® Cherokee Trailhawk® ja selle standardvarustuses olev Trail Rated® Active Drive Lock 4×4 süsteem tagab erakordse
nelikveo võimsuse. Jeep Active Drive Lock II süsteemil on
kahekiiruseline jõu ülekandeplokk, mis kontrollib pöördemomenti ja millel on tagumine diferentsiaalilukustus, tänu millele on äärmuslikul maastikul madala kiirusega sõitmine lihtsam.
4Low režiimis lukustab süsteem eesmise ja tagumise
veovõlli, et tagada suurem võimsus madalal kiirusel sõitmisel ja parem pukseeritavus. Madalas vahemikus on aeglusti ülekanne 2.92:1, mis tagab parema ronimisvõime ja kõrgeima ülekandearvu rasketes maastikutingimustes.
Tagumist diferentsiaalilukustust saab valida igas madalas
maastikurežiimis, kuid see rakendub teatavates režiimides, nt režiimis „Kivid“, automaatselt, et veojõud oleks maksimaalne, mida rehvide haardumine toetab. Jeepi Active Drive Lock on
kõigi Trailhawki mudelite standardvarustuses.

TRAIL RATED® TRAILHAWK®

Cherokee Trailhawk on välimuselt tugev ja võimas.
Põhjakaitse, ühetolline vedrustuse tõstmine, aastaringsed rehvid,
alumiiniumveljed ning pukseerimiskonksud ees ja taga – neil kõigil on oma otstarve.
Nagu näitab märk Trail Rated® – Trailhawk on alati valmis,
ilmast ja maastikust olenemata.

TAGALUKUSTUS

“Ühe nupulevajutusega lukustab Trailhawk® elektrooniliselt mõlemad tagarattad, mis tagab suurepärase veojõu madalatel kiirusel. Igas madalas maastikuvahemikus saab valida diferentsiaalilukustust, mis rakendub teatavates režiimides (nt „Kivid“) automaatselt, et maksimeerida veojõud tasemel, mida rehvide haardetegur toetab.

PÕHJAKAITSE

Trailhawki kere all on põhjakaitse, mis aitab kaitsta olulisi osasid maastikul sõitmisel.

SELEC-SPEED®-i JUHTIMISSEADE

Selec-Speed® juhtimisseade abistab juhti järskudest nõlvadest üles ronimisel ja neilt laskumisel. Sellel on nii mäest laskumise kui ka mäestardi abisüsteemid. Selec-Speed® juhtimisseade on ainult Cherokee Trailhawki mudelil.

TAGASILLA LAHTIÜHENDAMINE

Uus Jeep® Cherokee on esimene keskmise suurusega maastur, millel on tagasilla lahtiühendamise funktsioon, mis vähendab energiakadu, kui nelikvedu ei ole vajalik, ning säästab kütust. Tagasilla lahtiühendamissüsteem lülitub sujuvalt kaksikveolt nelikveole, reguleerides pöördemomenti ilma juhi sekkumiseta.

KÜLMAKINDLUS

Soojad istmed on pakaselisel talvepäeval rõõmustav
luksus. Kui täiendad oma
Jeep® Cherokeed külma ilma paketiga, siis on sul
soe rooliratas, klaasipuhasti jäätõrjesüsteem,
võimalus sõidukit eemalt käivitada ning iga ilma jaoks sobivad jalamatid.
Trailhawki mudelitel on lisaks maastikusõidu tarvikute komplekt.